Despre HDZone
 
Te invitam la noul Showroom HDzone
sau comanda la: 0726.744.911 / 0733.440.240
Cosul meu ( 0 produse )
Total: 0.00RON
cos

BENEFICII

Ne dorim ca fiecare experienta pe care o ai in contact cu HDZone sa fie dusa la cel mai inalt nivel de profesionalism. Din acest motiv am creat pentru tine o serie de beneficii potrivite nevoilor tale astfel incat sa te bucuri de produsele care iti plac cel mai mult.

Beneficiile tale sunt:

  • Livrare gratuita - la cumparaturi peste 250 lei
    afla mai multe detalii

    In functie de metoda si termenul alese la momentul plasarii comenzii, livrarea produselor se realizeaza prin curier rapid in toata tara.

    • Pentru comenzile online cu valoare totala mai mare de 250 lei, livrarea este gratuita.
    • Pentru comenzile online cu valoare totala mai mica de 250 lei, livrate prin curier, costul transportului este de 12.99 lei pentru comenzile ce contin produse din categoriile Muzica sau Film si de 14.99 lei pentru restul produselor.
    • Nu se aplica costuri de transport in cazul in care alegi sa ridici produselor de la Showroom-ul HDzone.
      • Livrare Partiala

        In situatia in care o comanda cuprinde produse cu disponibilitate in stoc si la comanda, pentru a diminua termenul de livrare exista posibilitatea de a livra in mai multe etape. Pentru aceasta optiune, in pagina cosului de cumparaturi, este nevoie sa alegi optiunea Doresc livrare partiala. Astfel, vom efectua pentru tine 2 livrari: prima cu produsele disponibile in stoc si o a doua livrare finala cu produsele sosite in stoc ulterior.

        Costul transportului se va percepe pentru prima livrare, cea de-a doua fiind gratuita.

      • Important!

        Costul transportului se aplica pentru fiecare comanda diferita plasata. Poti adauga noi produse la comanda existenta sunand la numarul de telefon 031-229-3030 in decurs de maxim 2 ore de la data primei comenzi.

        Call Center-ul este disponibil de Luni pana Vineri, de la 08:00 la 17:00.

        In situatia unui retur al comenzilor, costul de transport nu se storneaza. Constatarile referitoare la integritatea coletelor se vor face in prezenta agentului curier. Orice reclamatie ulterioara nu va fi luata in considerare.

  • Garantia calitatii
    Produsele comercializate beneficiaza de conditiile de garantie prevazute de legislatia in vigoare si conform conditiilor acordate de producatori.
    afla mai multe detalii

    Produsele comercializate beneficiaza de conditiile de garantie prevazute de legislatia in vigoare si conform conditiilor acordate de producatori.

    • Produsele defecte expediate catre Centrul de Service trebuie sa fie obligatoriu insotite de factura (copie) si certificatul de garantie in original. In maximum 10 zile lucratoare de la receptia produsului, Centrul de Service va informa beneficiarul asupra diagnosticului, masurilor reparatorii si a timpului estimat pentru reparatie. Remedierea produselor consta in depanarea produsului, inlocuirea partiala sau integrala si poate merge pana la returnarea contravalorii produsului in cazul in care nu se gaseste o solutie de rezolvare. Timpul de nefunctionare prelungeste in mod corespunzator garantia produsului, acest interval fiind egal cu diferenta dintre momentul inregistrarii in unitatea de service si pana la aducerea in stare de functionare normala a produsului. Poti ridica produsul din Centrul de Service sau poti cere expedierea acestuia prin curier, in acest caz costurile de retur fiind suporate de catre beneficiar.

  • Mai multe modalitati de plata (card online, ramburs, virament bancar)
    afla mai multe detalii

    Modalitati de plata

    • Plata ramburs

      La livrarile prin curier, acesta va emite o chitanta pe loc pentru suma platita. Aceasta chitanta reprezinta dovada dovada platii numerarului atat pentru clienti persoane fizice cat si persoane juridice.

    • Plata ramburs

    • Plata prin virament bancar (ordin de plata)

      Pentru aceasta modalitate se va emite factura proforma, iar livrarea se va realiza doar dupa confirmarea intrarii banilor in contul nostru. Se vor utiliza datele de mai jos.

      NOVA DISTRIBUTION INTERNATIONAL S.R.L.
      Cod unic inregistrare: 8724092
      Cont: RO23 BACX 0000 0004 6084 7000
      Banca: Unicredit Tiriac Bank - Sucursala Mihalache

      Cantitatile se tin rezervate maxim 7 zile de la primirea comenzii. Daca dupa expirarea acestui termen nu se confirma intrarea banilor in cont comanda va fi anulata automat.

    • Plata online cu card

      Pentru a asigura un serviciu sigur si eficient pentru plata comenzilor online cu card, HDzone utilizeaza serviciile de plata on-line ale www.epayment.ro. Pentru platile cu carduri de credit/debit emise sub sigla Visa si MasterCard (Visa/Visa Electron si Mastercard/Maestro) este folosit sistemul "3-D Secure" elaborat de aceste organizatii care asigura tranzactiilor online acelasi nivel de securitate ca cele realizate la bancomat sau in mediul fizic, la comerciant.

      "3-D Secure" asigura in primul rand ca nici o informatie legata de cardul tau nu este transferata sau stocata, la nici un moment de timp, pe serverele noastre sau pe serverele ePayment, aceste date fiind direct introduse in sistemele Visa si MasterCard. In plus, "3-D Secure" este un sistem de autentificare a identitatii posesorilor de carduri in mediu electronic. Procesul de autentificare a posesorului cardului se face pe baza codului de securitate cunoscut numai de posesor si se desfasoara numai pe serverele Visa sau MasterCard, dupa caz.

    • Plata CardAvantaj - CreditEurope Bank

      Plata online in rate prin CardAvantaj.

      Pentru achizitiile in rate, selecteaza in procesul de comanda metoda de plata "Online Card Avantaj".
      Procesul de plata se realizeaza direct catre banca, prin platforma online furnizata de CreditEurope Bank si beneficiaza de cele mai inalte standarde de securizare, inclusiv 3D Secure.

      Asistenta CardAvantaj
      CEBLine: 0801.000.000 (Romtelecom) sau 0750.000.000 .
      SMS: 1894 (trimite mesaj cu nume si prenume)
      www.cardavantaj.ro

  • Rate online (Card Avantaj)
    afla mai multe detalii
    Plata CardAvantaj - CreditEurope Bank

    Plata online in rate prin CardAvantaj.

    Pentru achizitiile in rate, selecteaza in procesul de comanda metoda de plata "Online Card Avantaj".
    Procesul de plata se realizeaza direct catre banca, prin platforma online furnizata de CreditEurope Bank si beneficiaza de cele mai inalte standarde de securizare, inclusiv 3D Secure.

    Asistenta CardAvantaj
    CEBLine: 0801.000.000 (Romtelecom) sau 0750.000.000 .
    SMS: 1894 (trimite mesaj cu nume si prenume)
    www.cardavantaj.ro

  • Posibilitatea returnarii produselor
    La HDZone ai posibilitatea sa returnezi produsele, in baza unei notificari scrise, in care se precizeaza motivele returului.
    afla mai multe detalii

    La HDZone ai posibilitatea sa returnezi produsele, in baza unei notificari scrise, in care precizezi motivele returului in cazul in care va aflati in una din urmatoarele situatii:

    • Renuntarea la cumparare

      • Consumatorul are dreptul sa notifice in scris comerciantului ca renunta la cumparare, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 10 zile lucratoare de la primirea produsului sau, in cazul prestarilor de servicii, de la incheierea contractului.
      • Potrivit legislatiei in vigoare, renuntarea la cumparare este aplicabila doar consumatorilor persoane fizice.
      • Produsele trebuie returnate in aceeasi stare in care au fost livrate, in ambalajul original cu toate accesoriile, cu etichetele intacte si documentele care l-au insotit, iar in cazul produselor muzicale sau filmelor, potrivit Art.10 din OUG.130/2000, acestea trebuie sa fie sigilate si sa prezinte holograma care atesta originalitatea produsului.
      • Expedierea returului se va face prin acelasi agent/curier prin care a fost livrat produsul. Cheltuielile de returnare vor fi suportate de consumator, iar rambursarea contravalorii produsului se va face in cel mult 30 de zile de la retur.

    • Produsele au fost livrate gresit

      Daca ti s-a livrat un alt produs decat cel comandat, ai posibilitatea de a semnala acest lucru, iar produsul va fi inlocuit cu cel comandat. Costurile de retur vor fi suportate de catre HDZone.

    • Produse neconforme cu specificatiile de pe site

      In cazul in care specificatiile produselor livrate nu corespund cu specificatiile produselor de pe www.hdzone.ro, poti solicita returnarea produselor pentru inlocuire sau pentru returnarea contravalorii acestora. In cazul inlocuirilor, costurile de retur vor fi suportate de catre HDzone.

    • Produse nefunctionale - constatare in primele 24 de ore de la receptie

      Daca descoperi ca produsul este nefunctional in primele 24 de ore de la receptie, poti reclama acest lucru reprezentantilor HDZone si poti solicita returnarea produsului, in vederea inlocuirii cu un produs nou, conditia fiind ca produsul sa nu fi fost afectat de folosire necorespunzatoare sau de factori externi (umezeala, expunere la soare, variatii de tensiune, etc.)

    • Produse aflate in perioada de garantie

      Produsele care prezinta defecte in perioada de garantie si care au emis pentru ele un Certificat de Garantie, vor fi returnate la Centrul de Service. Returnarea produsului se poate realiza prin curier rapid sau direct la adresa: Str. Biharia 67-77, METAV Business Park Cladirea B, Sector 1, Bucuresti

      Nota

      In toate cazurile de mai sus, cu exceptia produselor in perioada de garantie, produsele trebuie returnate in aceeasi stare in care au fost livrate, in ambalajul original cu toate accesoriile, cu etichetele intacte si documentele care l-au insotit, iar in cazul produselor muzicale sau filmelor, acestea trebuie sa fie tiplate si sa prezinte holograma care atesta originalitatea produsului. Expedierea returului se va face prin acelasi agent/curier prin care a fost livrat produsul.

      Pentru produsele care prezinta deteriorari vizibile ale ambalajelor, va recomandam sa refuzati receptia acestora.